Härlig lördag

Hej på er!

Hur har ni det så här på lördagskväll? Jag sitter här med en liten skål med några mandlar och en ölkorv i småbitar. Perfekt lördagsgodis!

Jag började lördagen på samma sätt som förra – var på gymmet innan klockat blivit 7. Idag var det lite segt att komma upp men en grym skön känsla när man väl kommer utanför dörren ut i den tidiga friska morgonen. Det var mörkt ute när jag gick in på gymmet men när jag var klar så var det ljust ute. Bästa sättet att börja en morgon på! Min nya lördagstradition ❤

Efter att storebror och mannen varit iväg på gympa så drog vi iväg på en shoppingtur. Vi skulle ha ett nytt soffbord men det hittade vi tyvärr inget som riktigt kändes bra. Det blev dock en del annat smått och gott. Hittade en odd molly topp som jag blev kär i. Tror jag måste klicka hem den… Börjar falla farligt (eller snarare dyrt) ner i odd molly-träsket. Fin eller hur?

hämta (3)

 

På eftermiddagen fick jag ett ryck och började städa och gå igenom min garderob. Sen lillasyster föddes i mars så har jag bara haft 2-3 byxor som har gått på och som jag har kunnat använda. Alla mina andra byxor har bara legat i garderoben. Men så började jag att prova dem och vilken känsla när flera av dem passade nu. Jag älskar den känslan!! Så himla kul och skönt att få bevis på att kosten och träningen funkar. Speciellt med tanke på att jag smygvägde mig imorse och var inte så imponerad av siffran jag såg. Jag vet att förra veckans minus på 1,7 kg inte skulle hända denna veckan också plus att det är ”the time of the month”. Så att fler byxor passade kändes riktigt skönt. Lite typiskt bara att mina chinos som jag älskar och velat ha hela sommaren passar först nu när hösten är här. Men solen och värmen kanske håller i sig så att jag hinner ha dem ett par gånger i alla fall.

IMG_3201[1]Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg ❤

 

Lämna en kommentar