Nya bloggen

Så, då har jag så smått börjat få ordning på den nya bloggen och min E G N A domän. Känns så kul och är så glad att jag äntligen fick tummen ur. Men det är minst sagt trickigt att få till den som jag vill ha den. Jag är glad att jag lyckades flytta alla inlägg och bilder härifrån och dit utan att något försvann men jag har en hel del fixande kvar. Jag vill ändra lite typsnitt, färg och så vidare.

Men inläggen kommer att göras där nu framöver så klicka bara på länken nedan så kommer ni till nya bloggen:

Cleaneatingbyannika.se

Kommentera

