Pyssel med bloggen

Hej på er!

Måste börja med att be om ursäkt för mitt dåliga eller snarare brist på bloggande de senaste asgarvar. Det har en förklaring. Jag har nämligen köpt min egna domän och ska flytta bloggen till ett eget webbhotell. Det tar lite tid och är inte helt lätt för en som mig som har noll intresse för dator-grejer egentligen. När man dessutom bara får fem minuter här och fem minuter där mellan blöjbyten och matningar då blir man ganska ineffektiv. Men snart så!

Jag behåller så klart bloggen här tills den andra är klar och sedan lägger jag en länk här så att ni hittar till den nya. Det är jättekul om än lite knepigt.

Idag har jag fyllt på förrådet av bröd och bakat både fröknäcke och ostbrödet. Recepten hittar ni om ni klickar på kategori bröd till höger här på bloggen. Så nu är helgens frukostar och fikor räddade 😉

2015/01/img_4351.jpg

2015/01/img_4226.jpg

Ha en mysig avslutning på veckan så ses vi imorgon!

Kommentera

