Vilken start på veckan!

Go kväll på er!

Hoppas ni har haft en bra måndag och att dagen har blivit som ni ville när ni gick upp ur sängen imorse. Jag försöker påminna mig själv så ofta som möjligt om att varje dag är en helt ny möjlighet och du kan mer eller mindre forma den som du vill. Det är du som bestämmer hur du ska bemöta omvärlden idag. Det är du som bestämmer om dagen ska gå i medvind eller motvind. Vi kan självklart inte styra över allt som händer oss men vi kan absolut styra hur vi bemöter det som händer oss. Det är inte alltid man klarar det men för varje gång man påminner sig själv om detta, så blir det lite enklare nästa gång.

images (8)

 

För ett tag sedan la jag upp en bild på instagram som föreställde mig när jag vägde som mest bredvid mig så som jag ser ut nu. Jag använde bland annat hashtaggen #jagtogbeslutet som är en sida som visar upp livsstils och hälsoresor. Igår kväll la de upp min bild på sin instagram och över natten fick jag 250  (!!) nya följare!! Helt sjukt! Jag är så himla glad och det känns så kul med alla nya följare. Läsarna på bloggen har också ökat och nu hoppas jag bara att mina inlägg får er läsare att komma tillbaka.

Dags att avrunda – dags för paradise hotel 😉

Kram, Annika

Kommentera

