Vem är du?

Sedan jag började blogga mer regelbundet efter sommaren så ökar antalet besökare i princip varje dag. Ibland får jag någon kommentar från er läsare men ni är ganska tysta 🙂 och jag är nyfiken på att veta lite mer om er.

Snälla fina du, kan du inte ta en minut och bara lämna en kort kommentar med ett par meningar om vem du är, hur du hittade min blogg, vad du tycker om det och så vidare?

Varje kommentar gör mig så glad! Det blir en helt annan sak att skriva när det känns att man verkligen har någon som man skriver till.

Annika

2 thoughts on “Vem är du?

  1. Hej
    Jag heter Christina. Hittade din blogg via Moniques blogg. Tror det var ett inlägg om barnmat och välling. Gillar det jag läst än så länge. Du verkar ha en sund och bra inställning till livet och kosten.

Kommentera

