Shopping och träningsinspiration

Hej på er!
Nu har det varit dåligt med bloggandet här ett par dagar. Ska bättra mig – lovar 😉

Igår efter lunch styrde jag och mamma kosan mot Gekås i Ullared. Vi var nere runt 2-tiden och det var sjukt mycket bilar och bussar så luften gick lite ur oss när vi såg det. Men väl inne så var det inte alls så mycket folk oh vi fick fyndat en hel del. Det blev mest kläder och leksaker till barnen men också lite fina saker till hemmet. Gladast blev jag för att jag hittade precis såna byxor som jag letat efter hela hösten. Ni vet såna där byxor i please-stuk med knappare som syns fram? Hittade superfina och det blev flera varianter av samma byxa i olika färger. Men bäst av allt, håll i er – jag kunde köpa en storlek m i n d r e än vad jag brukar ha. Så även om vågen står still så måste det ha hänt grejer. Såna saker gör en verkligen så peppad och man får belöning för alla uppoffringar som man gjort.

Den senaste tiden har jag känt mer och mer att jag vill bli fit snarare än smal. Alltså jag känner att en vältränad och stark kropp är viktigare än vikten. Jag ska fortsättaa med min styrketräning men ta det ett snäpp längre och verkligen våga lägga på tunga viker och utmana mig själv. Ska också anpassa mon kost lite för att få den att passa muskelbyggande bättre. Men dont worry – inga kolhydrater här inte! Tänkte barare byta ut en del av fettet mot protein och hålla koll på mitt totalintag av kalorier, protein, fett och kolhydrater. Har börjat följa fler fitnessbloggar och det är verkligen inspirerande att följa alla snygga tjejer. I veckan som kommer ska jag göra en beställning från fitnessguru på lite snygga grejer och goda kosttillskott.

IMG_0302.JPG

IMG_0300.PNG

IMG_0301.PNG

Hoppas ni har en fortsatt fin helg och det är så kul att fler av er börjar skriva kommentarer här inne! Det gör mig verkligen så glad att få feed back från er!

Nu ska jag ut och springa en sväng i duggregnet med skön musik i lurarna 😉

Kram, A

Kommentera

