Kvällsfunderingar

Hej på er där ute!

Jag sitter här med huvudvärk för jag har druckit alldeles för lite vatten idag. Jag glömmer liksom bort att dricka på dagarna och måste verkligen bli bättre och se till att jag får i mig mer vatten. Inte bara för huvudvärkens skull utan också för att kroppen behöver det för att hålla kroppen ren.

Jag tänkte egentligen bara göra ett kort inlägg om att jag har bestämt att inte fokusera så mycket på vikt och viktnedgång här på bloggen framöver utan mer hälsa, bra mat och träning. Jag vill så klart fortfarande gå ner några kilon som jag skrivit om innan, men ska jag vara helt ärlig så känns vikten som mindre viktig just nu. Om jag inte går ner mina kilon så är det ingen katastrof. Jag är nöjd och stolt över att jag behållit min viktnedgång på 37 kg i över 10 år.

Framöver kommer jag hålla mina vikt-grejer på instagram och inte här på bloggen. I alla fall inte så mycket här på bloggen. Följ mig gärna på instagram om ni inte redan gör det. Där heter jag @cleaneatingbyannika.

Här på bloggen kommer fokus att ligga mer på hälsa och välmående.

Kram, Annika

Kommentera

