Blandade känslor

Hej på er!

Idag är det blandade känslor i kroppen. Dels så är jag jätteglad över all fin respons jag fick på instagram igår efter att min före- och efterbild publiserades på @lchfkostfunkar. Jag fick jättemånga fler följare som är kul bara det men all den pepp och beröm som jag fick betyder så mycket för mig! Suger det åt mig som en svamp ❤ Även om hela den biten är superkul så känner jag mig också helt tom idag. Det är privat så jag ska inte gå in på detaljer men det handlar om en vänskap som går nästan 20 år tillbaka i tiden som tydligen är över pga anledningar som jag helt ärligt inte förstår. Men har bestämt att jag ska tänka att saker blir som det blir och fokusera på det roliga idag. Nämligen att bloggen och instagram växer ❤

IMG_3245[1]

Kommentera

