Invägning vecka 3

God morgon på er!

Ni som följer mig på instagram vet redan att det inte blev någon viktnedgång den här veckan. I alla fall ingen som syns på vågen. Men jag är nöjd med plus minus 0. Det är ju ”that time of the month” för mig och då brukar jag binda vatten så jag hoppas så klart att det är lite minus trots allt och vatten som syns på vågen. Det märks ju nästa måndag om inte annat.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och jag tittade igenom lite gamla kort. Jag ville ha några gamla kort på mig när jag vägde som mest för att ha något att relatera till nu. Jag känner att jag behöver kunna påminna mig själv om den viktresan jag faktiskt gjort för att jag så lätt glömmer av den eller struntar i den och bara ser alla gånger jag misslyckats. Men bilderna rörde upp en hel del känslor. Samtidigt som jag känner mig så nöjd för de 37 kg jag gått ner så skäms jag för så som jag såg ut då. Jag mådde kass! Jag känner att jag slösat bort så stor del av mitt liv på att må dåligt och leva i en kropp som jag hatade. Men samtidigt så vill jag inte vara utan den erfarenheten heller för utan den hade jag inte varit den jag är idag.

Jag tog mod till mig imorse och la upp en bild på instagram som jag tänkte visa er också. Jag har fått massa pepp och stöttning på instagram och beröm för det jobb jag gjort. Det finns verkligen så många fina underbara människor där ute. En sak är säker – jag ska aldrig ALDRIG någonsin se ut så igen!!

IMG_3226[1]Kram, Annika

 

Kommentera

