Sammanfattning av vecka 41

Ikväll blir det ett kort inlägg från mobilen. Det är mycket känslor i omlopp ikväll. Det kom över mig nu på kvällen. Var hemma hos mamma och pappa idag och kollade igenom bilder från tiden då jag var som allra mest överviktig och mådde som sämst. Det högg till mer än vad jag hade trott. Återkommer med längre inlägg om det imorgon.

Träningen har gått helt ok den här veckan. Det har blivit tre styrkepass och ett spinningpass. Är nöjd med det.

Men jag har känt mig plufsig och svullen men jag vet ju att det är pga den kvinnliga förbannelsen som kommer varje måndag. Därför tror jag inte heller på någon direkt viktminskning imorgon. Jag brukar kunna gå upp den här tiden varje månad så vi får se hur det går imorgon.

Men samtidigt tänker jag på att fler och fler byxor passar efter gårdagens provning. Samt att jag känner mig så jäkla stolt över mig själv efter att ha sett gamla bilder idag och blivit påmind om vad det innebär att gå ner dryga 35 kg.

Over and out, hörs imorgon

Kommentera

