Torsdags-shopping

God morgon onsdag!

Äntligen höst! Jag har verkligen längtat och är så glad att den är här. Den höga luften de fina färgerna, regnet som smattrar utanför – lovely!

Just nu sover lillasyster och jag sitter här med en kaffe och läser igenom de bloggar jag följer. Det har också blivit lite shopping här på morgonen. Campadre hade en kampanj med Odd Molly kläder och jag klickade hem en kofta och ett linne. Längtar till de kommer!

millie_on_air_cardigan_lite_gret_melange_front(1)

 

Jag har lite andra kläder som också är på väg till mig. Bland annat en annan odd molly topp, de här jeansen från ellos och den här duffel-jackan från HM.

 

jeansjacka

 

Får vi bara hoppas att plaggen motsvarar förväntningarna när de väl kommer 😉

Kram, A

 

Kommentera

