Sammanfattning av vecka 40

Sköna söndag går mot sitt slut och jag sitter här i soffan med datorn i knät. Jag kommer på mig själv om dagarna att jag går runt och ser fram emot kvällen då jag har den mesta av min bloggtid. Det är så kul att skriva här på bloggen nu när fler och fler kommer in och hälsar på. Men fortfarande inte så många kommentarer. Jag blir verkligen jätteglad för de kommentarer ni lämnar! Här i veckan fick jag en kommentar från en tjej som skrev att hon följt min blogg ett tag och gillade det jag skrev. Jag blev verkligen så så glad!

Förkylningen hänger i än men har i alla fall fått till 4 gympass den här veckan och är grymt nöjd med det. Hoppas halsontet ger mig sig här under veckan.

Imorgon är det dags för vägning igen och det är lite spänt faktiskt. Det känns på kläderna som om det har hänt en del och jag hoppas på en fin siffra. Uppdaterar så klart imorgon.

Annika

Kommentera

