Dag 6 #iwillbeinthebestshapeofmylifeby2015

Jösses vilken feed back jag har fått på inlägget om barnyoghurt. Gud så kul!! Jag blir verkligen superglad! Slog ju besöksrekord förra veckan men idag har jag slagit det flera gånger om. Inte så många kommentarer där i bloggen dock. Varför kommenterar ni inte när ni är inne?

Däremot länkade jag till inlägget både på instagram och ett par lchf-grupper på facebook och där har de kommenterats. En tjej skrev att hon aldrig hade kunnat ana att det var så mycket socker i danoninos och tackade mig för att jag berättat. Jag blev så himla glad!

Jag har dessutom fixat en sida på facebook som ni gärna på lika om ni vill. Den heter så klart cleaneatingbyannika och om ni söker så hittar ni den säkert. Det är dock väldigt tomt än… Helt tomt faktiskt 🙂 men jag planerar att få till mer liv där inne.

Jag tycker att det där med facebook tycker jag är lite svårt. Jag är medlem i flera grupper och diskuterar gärna och mycket men i mitt privata flöde ligger jag lågt med lchf. Har inte ens gått ut med att jag har en blogg. Känns som om jag vill få synliga resultat både av kosten och träningen innan jag vågar ”komma ut ur garderoben”. Löjligt jag vet.

Men i alla fall… Snuvan är fortfarande kvar och lite hosta men jag hade sån träningsabstinens att det blev en runda i gymmet ändå. Det blev rygg, biceps och mage. Jag tänkte göra ett inlägg här framöver om hur jag har lagt upp min träning. Men pga förkylningar som byter av varandra så har ju träningen varit nästintill obefintligt det senaste. Men nu tar vi nya tag 🙂

Matdagbok:

  • 8:00 – kaffe
  • 10:30 – kålpudding, vatten
  • 14:30 – kaffe med kokosfett och lite grädde
  • 17:30 – kyckling, bea, broccoli, feta avokado

Hörs imorgon!

Kommentera

