Dag 4 #iwillbeinthebestshapeofmylifeby2015

Vaknade peppad över att det var måndag och dags för min första invägning. Minus 0,7 kg sedan i fredags så jag är supernöjd. Så klart en del vatten men det struntar jag i och är nöjd med siffran och intalar mig själv att det är fett, bara fett som försvunnit från min kropp. Fettet ska rinna bort under hösten!

Dagens matdagbok:
Kl 8: svartkaffe
Kl 11: omelette på 2 ägg stekt i smör, med hårdost
Kl 14: kaffe med 1 tsk kokosfett
Kl 17: ungsgratinerad torsk med blomkålsmos och vitkål

Träning tyvärr zero. Fortfarande ont i halsen.

Annika

Bjuder på en bild på de vackra rosorna jag fick av mannen igår 💕

IMG_3014.JPG

Kommentera

