Ostbricka a’la lchf

Barnen sover och jag och mannen sitter i soffan och ska se det senaste avsnittet av Dallas från i torsdags. Vi är helt hooked på den serien 🙂

Lite småplock har jag dukat fram. Philadelphiaost och lite olika korvar. Jag testade att baka kex till också och det blev riktigt bra faktiskt. Recept kommer i eget inlägg. Självklart vatten i glasen 😉

Dag 2 av 100 har gått kalas!
Kl 8: 1 kokt ägg med majonäs, 1 fröknäcke med bregott och ost, kaffe med 1 tsk kokosfett
Kl 13: (lunch hos svärmor) flygande Jacob med sallad
Kl 18: kyckling, broccoli, cf sås, kaffe med 1 msk grädde
Kväll: ostbricka

Lördagar har jag ju sagt att jag får ta mig nåt litet extra och så mycket fröknäcke som det blev idag är ok för en lördag men annars inte.

Vad gör ni en lördagskväll som denna? 🙂

Kram, A

IMG_2995.JPG

Kommentera

