Dag 1 – I will be in the best shape of my life by 2015

Hej på er!

Det är kul att så många börjar hitta in hit till min blogg! Det är verkligen en helt annan sak att skriva när man vet att det sitter människor där ute och läser. Tack snälla ni som tar er tid och visar intresse för mina tankar och min resa! Hade varit ännu roligare om lite fler av er vågade/ville lämna lite avtryck i form av en kommentar också 🙂

Jag måste påminna om min tävling där man har chans att vinna Monique Forslunds härliga bok Lchf på riktigtLäs mer om tävlingen här.

IMG_2991[1]

 

Det har varit en lugn och skön fredag. Vi fick köpt lite nya fina blommor som nu står på trappan utanför dörren och gör det höstfint. På väg hem blev det lunchstopp på Max för jag var så sugen på att testa deras lowcarb-burgare. Jag kan verkligen rekommendera den! Skönt att veta att det finns ett lättillgängligt alternativ som funkar med lchf när man är ute på stan och så.

IMG_2973[1]

 

Sammanfattningsvis så har första dagen gått bra och jag ser verkligen fram emot tiden framför mig och att få dela med mig av den här på bloggen.

Matdagbok dag 1/99

  • kl 8: svart kaffe
  • kl 13: lowcarb burgare och ramlösa
  • kl 17: lchfpizza
  • Motion: förkylningen håller i sig så det blev bara en lugn promenad på ca 30 min

kram, A

Kommentera

