Besöksrekord

Holy mother of Jesus!! Äntligen sover hon. Jag trodde ett tag att det inte skulle gå. Min lilla tjej är 6 månader och tycks inte vet att hon fortfarande behöver sova åtminstone en men gärna två gånger per dag. Hennes ögon är stora som tefat och hon gör att för att kämpa sig fast vid vaket tillstånd. Det hade ju varit en sak om hon var pigg men hon är ju snortrött och det enda som funkar utan gråt och gnäll är att sitta på mammas arm. Hon somnade till fem minuter i vagnen hem från förskolan när vi lämnat Nils och det tycker hon tydligen räcker.

Men som sagt nu sover hon och jag har brutit min fast med lite hackade ägg med smör och sitter nu och njuter av en kaffe med regnet smattrandes mot rutan. Lovely!

Jösses va kul med så många besökare på min blogg efter tävlingen som jag la upp igår. Du har väl inte missat den? Ni har ju chansen att vinna en av de bästa och mest lärorika böcker som finns inom lchf. Lchf på riktigt av Monique Forslund. Har verkligen slagit rekord i antalet besökare men är ännu inte så många som har kommenterat inlägget vilket man måste göra (samt dela) för att vara med och tävla.

monique-forslund-lchf-pa-riktigt-large

Jag såg att Monique även tipsat om min tävling och länkat till min blogg. Jösses så kul!

IMG_2919[1]

Ha en fortsatt mysig höst-onsdag!

Annika

Kommentera

