Jösses vilken vecka!

Jag visste redan i söndagskväll att den här veckan skulle inte bli att leka med. Saker inplanerade varje dag. Alltifrån fika med vänner till läkarbesök. På pappret ser det nog inte så mycket ut men när man ska tajma in allt med lillasysters sovtider och storebrors tider på förskolan så är det inte helt enkelt. Men nu är helgen snart här!

Mannen är i Stockholm på jobb i ett par dagar och jag skickade med honom en shoppinglista och beordrade honom att gå till lchfklubbens butik i Sturegallerian. Bilden är från när vi var där allihop i somras. Jag älskar verkligen Stockholm, särskilt på sommaren. Det är en så vacker stad och jag älskar känslan av liv! Tänk att kunna ta en barnvagnspromenad och en lchf-fika!

IMG_2384[1]

IMG_2761[1]På listan la jag sen också till grillkryddan då den är helt undeeerbaaar! Jag pratade men mannen på telefon nu ikväll och han sa att han hade köpt något mumsigt men ville inte berätta vad så det blir en överraskning imorgon. Spännande!

Jag har en förkylning på g men som inte verkar vilja bryta loss på riktigt. Hoppas den ger med sig och att det inte blir värre. Träning kommer det dessvärre inte att bli så mycket av oavsett den närmsta tiden. Mannen är hemma över helgen men sen bär det iväg på jobbresa igen. Jag har som mål att träna hemma på kvällarna men efter att ha varit själv med två barn hela dagarna så är jag helt slut på kvällarna.

Som nu! Dags för sängen! Hörs imorgon

Annika

 

Kommentera

