Morgonmys

God morgon!

Ställde klockan extra tidigt imorse och gick upp en stund innan barnen vaknade. Det var så mysigt även om det inte var så lång stund. Det känns verkligen som om hösten har kommit och med den värmeljusen. Jag tycker att det är så mysigt med tända ljus här hemma på morgonen. Att jag däremot allt mer inser att sommarens klänningar och kjolar nog tyvärr har gjort sitt, känns inte alls lika kul.

Men jag välkomnar hösten för jag känner att en positiv förändring är på gång. Lchf blir en allt mer självklar del av mitt liv och jag ser fram emot att leva resten av mitt liv med så få kolisar som möjligt! Lowcarb ftw!

Ha en skön tordag!

Annika

Kommentera

