Lchf-kurs hos Monique på lifezone.se

Idag drog det igång! Som jag nämnt tidigare så har jag anmält mig till en kurs i lchf med kostrådgivning av Monique som driver bloggen lifezone. Idag drog det igång och under 4 veckor framöver kommer jag få kostrådgivning av Monique samtidigt som jag får göra en djupdykning i kunskapen bakom lchf.

Kursmaterialet består bland annat av ett omfattande faktahäfte som skickats som pdf via mail och av en Moniques böcker.

monique-forslund-lchf-pa-riktigt-large

Diskussioner och rådgivning sker i ett forum där det finns olika ”rum” för olika ämnen, till exempel träning, ketoner, mat för barn och så vidare. Därutöver har även varje deltagare ett eget ”rum” där man för matdagbok med mera och får feed back av Monique.

Jag känner mig verkligen superpeppad!!

Annika

Kommentera

