Shopping på lchf-klubben

Insåg att jag helt glömt av att visa vad jag köpte i lchfklubbens butik i Sturegallerian i Stockholm härom veckan.

20140727-221527-80127225.jpg

Det blev så klart en paket med deras knäckebröd som jag läst så många av er skriva om. Det kan jag verkligen rekommendera! Så klart blev det också en burk med kokosfett. Köpte också sukrin mellis som jag gillar 1000 gånger med än den vanliga varianten. Mellis är som florsocker och blandas ut mycket bättre i t ex yoghurt. Deras pizzadeg fick också hänga ned hem men den har vi inte testat än. Jag köpte en påse med broccoli-chips och de var verkligen supergoda! Köp och testa!

20140727-221906-80346299.jpg

Den obligatoriska grillkrydda fick då klart också hänga med hem. Det är dels den godaste kryddblandning jag testat och dels helt fri från socker, glutamat och annan skit som kroppen inte mår bra av.

En supermysig liten butik som jag verkligen rekommenderar er att besöka!

Annika

Kommentera

