Går runt i skallen

Fasen va det går runt i huvudet! Känns som om det inte händer nåt med kroppen och måttbandet tyder på samma sak. Det verkar som om enda gången jag går ner i vikt av lchf är när jag äter superstrikt, typ bara smör, ägg och kött. Hur kul är det på en skala? Inget för mig den saken är säker. Idag har jag ätit lite mer liberalt med yoghurt och fröknäcke. Jag tror det måste bli liberalt för min del och då hellre lite mer hungrig för att gå ner i vikt. För det här med strikt lchf och räkna kolhydrater hit och dit är inte min melodi.

Annika

2 thoughts on “Går runt i skallen

  1. Ge det tid och ha tålamod!
    Jag veeeet, sjukt svårt!
    Jag var jätteivrig och manisk i början, fixerad vid maten jag åt och blev jätteledsen som inte vågen rört sig neråt varje v. Stod stilla på en platå nästan 3 månader… Nu har jag gått ner 12 kilo på snart ett år. Det får ta den tid det tar. En dag i taget.
    Hoppas du hittar DIN väg till välmående och en sund kropp och själ. Skickar kraft styrka o tålamod 💚🍀

  2. Vi är ju i en liknande situation du och jag. Mammakilon Att tappa, gärna igår 😉 Om du VILL så följ min blogg, att peppa varandra är skönt, att ha nån att bolla med i samma situation är guld värt! Kram Therese

Kommentera

