Varför vänta?

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle ta det lite som det kommer med kost nu under sommaren och sedan strikta upp det när hösten kommer och vardagsrutinerna likaså. Men så tänker jag – varför vänta? Varje dag dom jag väntar är ju en dag längre bort från målet. Och så kollade jag runt på nätet och hittade den här bilden.

20140710-230134-82894682.jpg

Vad tror ni? Håller ni med? Sugen på att testa? Det är jag! I 12 veckor ska jag äta strikt efter bästa förmåga (kommer inte runt att semester och sista-minuten-planer ställer till det ibland) och för matdagbok här på bloggen varje dag. 12 veckor är ju 84 dagar så 84 matdagboksinlägg coming up! Perioden delas in i 3 etapper, som i bilden. 4, 8 resp 12 veckor. Alltihop följs av mått och formbilder.

Annika

Kommentera

