En dag på stranden

Vilken härlig dag! Vakna till sol och 26 grader för att sedan spendera dagen på stranden med vänner. Kvällen avslutades sedan med grillat och gott vin. Som efterrätt blev den hemmagjord lchf-glass. Jag missade tyvärr att ta bilder så jag antar att jag får göra en sats till och posta receptet här. Gör mig inget alls för glassen blir hur mumsig som helst!

Förra sommaren körde jag lchf också fram tills att gravid-illamåendet tog över. Jag vet att då tyckte jag att det var svårt att veta vad man skulle ta med sig att äta till stranden. Idag testade jag att köra ägg-muffins. Perfekt strand och picknick-mat. Jag ska posta receptet i ett eget inlägg.

20140705-213717.jpg
Bild lånad från lchfrecept.se

Idag har varit en sån där härlig dag då allt bara har flutit på och jag känner verkligen att den här maten funkar för mig. Jag mår så bra, är så pigg och äter så gott!

Igår började jag läsa den så kallade lchf-Bibeln, Skaldemans bok. Snacka pm Haleluja-moment!

20140705-214256.jpg

Annika

One thought on “En dag på stranden

Kommentera

