Argghhh! Varför ska det vara så svårt att hålla fokus!??

Just nu känner jag mig mer velig än någonsin och faller för minsta frestelse. Blir både ledsen och besviken på mig själv. Jag vet ju att jag mår bäst av lchf så varför kan jag inte bara bestämma mig och köra på med det? Suck!

Jag kommer att ta en blogg-paus på några dagar och återkommer sedan när jag rett ut mina tankar.

Annik

One thought on “Argghhh! Varför ska det vara så svårt att hålla fokus!??

  1. Sommaren är svår och jobbig. Det tycker iaf jag. Tusen tillfällen när man ska fika, koppla av, njuta osv. Unna sig. Jag måste kämpa varje dag och lyckas oftast men faller ibland. Under vår semestervecka har jag ätit både wienerbröd, potatis, pommes, fish’n’chips, tårta… Idag är jag än så länge ren från socker. Men dagen är inte slut än… En dag i taget. En timma i taget. En minut i taget.
    Hejaheja oss!!!

Kommentera

