Utvärdering av veckan

Då var ännu en vecka slut. Den har inte varit helt toppen vad gäller träning och mat men avslutades i alla fall bra med en power walk här på kvällen. Imorgon börjar mannens semester så det innebär ju att det blir lite enklare att få till träningen när vi är två hemma.

Jag satte ju upp två mål för den här veckan, ett för träning och ett för mat. Tyvärr har jag inte lyckats uppnå något av dem. Men jag kommer inte att klandra mig själv så hårt för det. Träningen har varit helt omöjlig att få till när jag varit själv med barnen hela veckan. Det är verkligen fullt upp med två små barn. Vad gäller maten har jag tänkt om lite. Min kropp mår inte bra av så mycket fett son jag har ätit det senaste. Mycket möjligt att det är övergående men jag vill hitta en livsstil som jag kan fortsätta leva efter och inte bara något tills kilona är borta. Så därför är lchf inget för mig. Men kommer att fortsätta hålla kolhydraterna nere men istället för fett så ökar jag på proteinet. Jag vet att det är en kost som jag mår bra av. Så – ren mat med fokus på lågkolhydrat och protein.

Annika

20140629-210819.jpg

Kommentera

