Seg söndag

Vart har sommaren tagit vägen?!? ☁️☔️☁️ hoppas verkligen att solen hittar fram bakom molnen snart igen.

Idag är vi alla lite slöa här hemma men är tvungna att ta oss i kragen eftersom vi ska upp till Uddevalla och min kusin som konfirmerar sig idag.

Jag står och vacklar med min kost. Fett och ägg står mig upp i halsen. 😬 funderar på att köra en mer liberal variant av lågkolhydratkost men tänker att då bör jag räkna kalorier för att ha lite koll. Jag tänker också på träningen. Det är ju individuellt men min kropp är oerhört seg när det gäller cardio i kombination men strikt lågkolhydrat. Jag har ju tänkt att jag sla börja springa nu när mannen har semester och det finns inget värre än tunga ben.

Hoppas ni allihop får en bra dag och tack igen för att ni är inne och hälsar på mig här på bloggen 😊

Annika

20140629-085624-32184065.jpg

Kommentera

