Funderingar mot helgens slut

Jag har lite dåligt samvete för att bloggandet har blivit så dåligt de senaste dagarna. En sån här helg som midsommar blir dagarna lite lätt huller om buller. Vi har besökt eller haft vänner eller släkt hemma i stort sett alla tre dagarna. Ska nästan bli skönt med lite vardag igen.

Maten har gått helt ok och träning med. Blev spinning i fredagsmorse och gym idag. Maten väl liberal men ändå ok tycker jag. Ska strikta upp det lite imorgon. Jag ska också sätta upp mål för veckan och göra en liten plan för hela det här ”mitt år”projektet. När jag ska ta mina mått, ta foto osv.

Återkommer imorgon 🙂

Annika

20140622-211334.jpg

Kommentera

