Rise and shine!

Snacka om att jag blev förvånad imorse när jag vaknade av mig själv och båda barnen låg och sussade gott. Inte något som händer varje dag det är en sak som är säker!

Nu har vi ätit frukost (för min del ägg med lite smör och ost) och ska snart upp till förskolan och lämna storebror. Sedan drar jag och lillasyster ut på en promenad.

Så himla kul med den positiva respons som jag fick igår på mitt år! Besöksrekord här inne på bloggen 🙂 blir ju superpeppad av allt ert stöd! En del har också sagt att de ska göra samma sak och hänga på. Superkul!!

Annika

One thought on “Rise and shine!

  1. God Morgon! Önskar er en härlig prommis. Jag är hemma och Vabbar med lillen idag och maken är bitvis hemma så jag tänkte dra till gymmet om en stund. Bara att passa på!
    Kul att följa dig, du är vettig och sund med goda värderingar 🙂 Ha det gott!

Kommentera

