Dag 1/365

Då var den första dagen av ”mitt” år snart till ända. Jag är så glad att jag tagit detta beslut att ge mig själv ett år att satsa extra på min hälsa. Jag vill inte se ännu ett år passera utan att ha förändrat det jag är missnöjd med. Tänk den 16 juni nästa år när jag kliver upp på vågen efter ett års slit. Jag vet att jag kommer känna en enorm lycka oavsett vad vågen visar för min kropp kommer att må så bra.

När man äter lite kolhydrater så åker inte blodsockret upp och ner och man håller sig mätt och nöjd timme efter timme. Dagens matdagbok ser ut så här:
Kl 8 – omelette på 3 ägg med ost, kaffe
Kl 12 – kaffe, fröknäcke
Kl 15 – kaffe, 2 ostrullar
Kl 17 – köttfärssås, broccoli, spenat, tomat
Efter träning kl 20:30 – kvarg med proteinpulver

Jag har druckit alldeles för lite vatten och bara fått i mig knappt 2 liter. Bättring imorgon!

Efter att ha berättat om mitt projekt på en grupp på Facebook har jag slagit besöksrekord här på bloggen. Så jäkla roligt!

Avslutar med en bild från kvällens träning ❤ love spinning!

20140616-211804.jpg

2 thoughts on “Dag 1/365

  1. Jag är lite suger på att hänga på… Väger mig alldeles för ofta! Kul att du pingade din blogg på FB – roligt att följa en till på sin viktresa! Tillsammans är vi starka! 🍀👍⭐️ Hejaheja 😃

Kommentera

