God morgon!

Vilken måndags-morgon!! Solen strålar, sommaren är här och I love it!

Dessutom gör ju lågkolhydrat att humör och ork är på topp. Det är underbart att vakna pigg och utvilad. Till frukost blev det kaffe och ägg. Älskar känslan att vara i kontakt med och ha kontroll över mina hungerskänslor.

20140602-080853-29333917.jpg

Idag ska jag på efterkontroll och se att allt är som det ska efter förlossningen. Jag hoppad på ett ok att börja träna mer på allvar och kunna köra igång både styrketräning och löpning. Sen så tänkte jag dessutom passa på att se om jag kan hitta lite svala kläder till Ebba för det är inte helt enkelt att klä en 11 veckors bebis nu när värmen börjar komma allt mer.

Ha en härlig dag och så hörs vi igen senare idag!

Annika

Kommentera

