Juni = sommar

Äntligen är sommaren här! Juni är ju en officiell sommarmånad så visst är det sommar. Vart tog våren vägen? Att våren för min del gått fort är väl i och för sig inte så konstigt eftersom jag fick mitt andra barn, Ebba, för 11 veckor sedan. Jag är en sån person som gärna har sommar och värme året om så jag välkomnar sommaren med öppna armar. Ljusa mornar och kvällar är ju perfekt för power walkes när man inte hinner på dagarna. Massa goda bär och sallader. Livet blir enklare på nåt sätt.

Vikten har äntligen börjat gå neråt med lite mer fart. Under maj har jag gått ner 2,8 kg och det känns som om det äntligen är på gång. Mitt bloggande däremot har det väl gått lite si och så med… Men hej och hå, bara att ta nya tag!

Annika

Kommentera

