Dagen som gått

Åh vad jag mår bra av den här kosten! Jag får äta gott, kroppen mår bra och jag vet att vikten kommer att minska bara jag vågar lita på detta.

Idag har jag kört mitt träningspass här hemma och det var riktigt peppande att känna att armhävningarna gick bättre denna gång än förra veckan. 👍
Är ju inne på andra perioden i Oöga Rönnbergs träningsbok och det är rejält tuffare än förra.

20140505-214740.jpg

20140505-214759.jpg

Har lite tankar på att testa periodisk fast och 16:8 men det får vänta lite. Jag får se efter denna veckas resultat hur jag gör.

Nu ska jag se klart biggest loser! Hörs imorgon 😊

Annika

20140505-215719.jpg

20140505-215740.jpg

Kommentera

