Lchf-podden och inspiration

Jag har precis upptäckt lchf-podden och ni som inte redan lyssnat igenom avsnitten – gör det!! Så peppande och inspirerande. Jag fastnade främst för avsnitten med My aka lchfingenjören. Jag känner igen mig så mycket i det hon skriver och jag hoppas en dag få se tillbaka på en resa liknande hennes. Det och instagram är sådana enorma inspirationskällor. Det finns så otroliga människor där ute som gjort såna resor både kroppsligt och mentalt.

Denna gången känner jag verkligen att lchf är för livet. De gånger jag testat det tidigare så har jag mest sett det som en Quick fix men denna gången vill jag verkligen göra lchf till en naturlig och självklar del av mig.

Har lite nya tankar om hur jag vill lägga upp kosten för att se ev resultat och tänkte skriva mer om det imorgon.

OBS! Vägde mig i smyg imorse och det var minus 😃😜😍😃

One thought on “Lchf-podden och inspiration

Kommentera

